Thursday, July 3, 2014

cara memakai jilbab segi empat simple dan elegan

cara memakai jilbab segi empat simple dan elegan Si të veshin një shesh hixhabi thjeshtë dhe me stil mund të bëjë të vjetërohet të duken më elegante. Hixhabi është një detyrim për një grua muslimane për të veshur atë. Si çdo grua që është i detyruar për të mbuluar veten dhe të rriturit të veshin hixhabin. Por si i pari mund të duket, në mënyrë shumë vajza më pak në modë dhe të modës të rinj që lënë.

cara memakai jilbab segi empat simple dan elegan


Së bashku me zhvillimin e tendencave të modës fund të fundit, një numër shumë i trendet popping jilbab në modë dhe të modës. Kjo natyrisht shkaktuar shumë vajzave të reja që të kaloni duke përdorur jilbab për të modës e përditshme. Kjo është një ndikim pozitiv nga ndryshimet në trendet e modës, i cili ishte i dhënë pas veshur rroba të pakët, të veshur me shalle janë kthyer më të sjellshëm dhe i sjellshëm.

Hijaber shpresojmë tendencat e modës zhvillimi jilbab jo vetëm tendencat e modës pastaj të shkoj me. Shpresojmë, me më shumë zhvillimin e tendencave të modës jilbab mund të bëjë më shumë dhe më shumë gra muslimane të veshur shami në kokë e pasme të një detyrimi. Për t'ia filluar, këtu janë disa këshilla dhe mësime për të veshin shami në kokë në katër thjeshtë dhe elegant që ju mund të provoni në shtëpi.

Tani ju mund të shpejt të provoni në shtëpi të jetë në gjendje për të mësuar përmendësh të gjitha folds e rrëmbimit krijimet përdorni. Për të shtuar të ndryshme, ju mund të bëni disa shtesa t'i përshtatet shijes tuaj duke rezultuar krijimet e të cilat nuk janë të mërzitshëm. Përveç disa tutorial më lart, ju mund të provoni një mënyrë e thjeshtë për të veshin hixhab aktivitetet e përditshme. Have fun!

No comments:

Post a Comment